Stiri

Experiment: Nissan testeaza un nou concept de showroom

De 26 martie 2014No Comments

Nissan crede ca a gasit o metoda mai buna de a vinde masini, care presupune scoaterea din showroom-uri a orice exista in afara de masini si personalul de vanzari.  Brandul nipon numeste experimentul Nissan New Retail Concept si ar putea fi testat in SUA in cativa ani.

Tot conceptul este siumplul. Presupune eliminarea receptiei, birourilor si a orice exista in afara mobilierului, lasand locatia pe mana vanzatoriulor de masini care si a unor tablete care sa contina toate informatiile necesare clientilor.

Fiecare membru al personalului va avea indatoriri multiple, de la prezentarea masinilor pana la dirijarea clientilor catre service. Un dealer Nissan din Londra a testat sistemul in ultimele 9 luni si a intalnit o mai buna satisfactie a clientelei, a castigat in loialitate si a crescut vanzarile. Astfel de showroom-uri test vor fi deschise si la Moscova sau Stuttgart.

Europa va fi prima destinatie pentru ele, urmand ca apoi sa fie distribuite in SUA, Japonia sau Orientul Mijlociu. Ideea a apartinut lui Koen Maes, oficial Nissan Europe, care a dorit un proces mai simplu de vanzare. 

Share

Leave a Reply

seven + seven =