Ferrari a obtinut, pentru al doilea an consecutiv, titlul de cel mai puternic brand al lumii, depasind astfel marci precum Coca-Cola, Apple sau Google. Distinctia a fost acordata de catre Brand Finance, cea mai importanta companie britanica care acorda calificative brandurilor din intreaga lume.
Calutul Cabrat a depasit in analiza Brand Finance nume de top precum Coca Cola , PwC, McKinsey Google sau rivalii din Formula 1, Red Bull.
Clasamentul a fost intocmit pe baza cifrelor si succesului financiare la care s-au adaugat factori ca reputatia, loialitatea clientilor, calitatea resurselor umane. Ferrari a primit aceasta distinctie chiar de ziua parintelui fondator Enzo Ferrari – 18 februarie. Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari, a declarat: “Sunt fericit si mandru ca aceasta recunostinta ne este acordata a doua oara. Sunt bucuros ca s-a intamplat chiar de ziua fondatorului nostru”.
Pe langa acest premiu extrem de prestigios, Ferrari a avut de celebra si rezultatele comerciale din 2013. Marca italiana a incheiat anul trecut cu un total de 6.922 unitati, cu 5% mai mult decat in 2012.
Mai mult, popularitatea Ferrari a ajuns mai mare ca oricand, site-ul oficial al marcii ajungand la 40 de milioane de accesari iar pagina de Facebook la 12,5 milioane de like-uri.