Stiri

GM ne explica de ce a retras marca Chevrolet din Europa

De 17 ianuarie 2014No Comments

Nu e un secret ca grupul GM, ca dealtfel mai toti producatorii auto, a fost nevoit sa se reorienteze pe anumite piete pentru a ramane competitiv. Decizia de a retrage Chevrolet din Europa fiind luata pentru a sprijini celalalt brand al grupului, Opel.

Intr-un interviu pentru Autocar, boss-ub GM Alan Batey a justificat decizia pe motiv ca Chevrolet era in comeptitie directa cu modelele Opel, impartins cu acestea nu numai platforma tehnica dar si showroom-urile. “Cele doua marci au costuri de productie similare, asadar nu era posibil ca una dintre ele sa fie prezentata drept premium” a declarat Batey.

Acesta a mai adaugat ca cele 200.000 de masina Chevrolet vandute in Europa anul trecut reprezinta un procent prea mic din totalul global de cinci milioane, asadar bugetul poate fi cheltuit mai bine pentru promovarea marcii in Asia unde au fost inregistrate cresteri semnificative ale vanzarilor.

In afara de asta, retragerea Chevrolet din Europa va permite marcii Opel sa-si intareasca pozitia pe aceasta piata.

Share

Leave a Reply

2 + 7 =