Kia lanseaza un centru de electrificare online

Share
| Scris de: Daniel Costea | 02-12-2019

Kia a lansat un ‘centru de electrificare’ online in asociere cu brandul multimedia global TIME. Aceasta biblioteca online cu toate datele despre domeniul electric auto – incluzand articole, clipuri video si info-grafice – va oferi potentialilor cumparatori de automobile electrice toate informatiile de care au nevoie, grupate intr-un numar de subiecte cheie.

Centrul online – disponibil acum pe TIME.com – priveste electrificarea dintr-o perspectiva globala, analizand profund impactul sau zilnic asupra vietii oamenilor, cum ar fi tipurile de tehnologii EV disponibile, gama si infrastructura de incarcare, in timp ce priveste inainte catre initiativele si inovatiile viitorului – de la dezvoltarea bateriilor si pana la mobilitatea ultimului kilometru.

Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy al Kia Motors Europe, spune: „Pe masura ce Europa se indreapta decisiv catre o era a electrificarii, credem ca exista inca multe lucruri pe care consumatorii le pot invata despe aceasta tehnologie captivanta. Hub-ul de electrificare va servi ca o resursa valoroasa si impartiala pentru oricine este interesat de automobilele electrice si va aborda aspectele pozitive si negative percepute de proprietarii automobilelor EV si vastului ecosistem cu emisii zero.

Tim Howat, Head of Partnerships al TIME, declara: „TIME este incantat sa se asocieze cu Kia intr-o experienta multimedia care abordeaza problema critica a ‘viitorului mobilitatii’ si a impactului sau pe termen lung asupra societatii. Nu exista indoieli ca ritmul schimbarii in spatiul electrificarii va fi accelerat si acest proiect va fi in fruntea acestei revolutii.”

Hub-ul va functiona pana la finele anului 2020

Share