Lamborghini a prezentat noul Huracan EVO cu 631 CP

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 08-01-2019

Lamborghini a prezentat oficial noua creatie din gama Huracan, un facelift care aduce numele EVO in ecuatie alaturi de o serie de modificari care incep cu sistemul Vehicle Dynamics Control, noul sistem de infotainment cu functii tehnologice avansate si cativa cai putere in plus. Mai mult, Lamborghini Huracan EVO poate accelera de la 0 la 100 km/h in 2,9 secunde.

Italienii au oferit prin acest exercitiu de restilizare o bara frontala noua, care beneficiaza de un spoiler prevazut cu o aripa speciala care ajuta la o mai buna circulare a aerului. Designul in forma literei Y ramane in continuare prezent si pe Huracan EVO in zona gurilor de aerisire gigantice, in timp ce aripile fata si pragurile laterale sunt redesenate.

Insa, aceste schimbari raman minore si doar un ochi de expert le poate identifica cu usurinta. Cele mai importante noutati vin in dreptul designului posterior, cu iesirile sistemului de evacuare pozitionate mai sus, pentru a face loc unui spoiler nou amplasat deasupra noului deflector. Lamborghini sustine ca a crescut astfel forta de apasare aerodinamica considerabil, calculand ca eficienta aerodinamica a noului Huracan EVO este de cinci ori mai mare decat cea a primului Huracan.

Interiorul beneficiaza de numeroase insertii de Alcantara, un nou sistem de iluminare ambientala, tapiterie din piele de cea mai buna calitate si inscriptia emblemei EVO. Pe consola centrala, clientii vor regasi touchscreen-ul de 8,4 inch cu functie de control al gesturilor, integrare Apple CarPlay, navigatie prin satelit si sistem de telemetrie.

Sub capota regasim motorul natural aspirat V10 de 5.2 litri capabil sa dezvolte 631 cai putere la 8 000 rpm si un cuplu maxim de 600 Nm disponibil la 6 500 rpm. Motorul ofera odata cu venirea lui EVO un plus de 29 cai putere iar supercarul ajunge astfel la un raport putere masa de 1 CP/2,2 kg.

Lamborghini Huracan EVO va beneficia de unitatea de control Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), care controleaza toate aspectele dinamice ale supercarului si lucreaza in tandem cu sistemul Lamborghini Piattaforma Inzerziale (LPI), o tehnologie ce integreaza o serie de senzori giroscopici pozitionati in centrul de gravitatie al vehiculului. Alte dotari tehnice notabile regasim in cazul directiei pe rotile din spate, tractiune integrala, sistem de management al cuplului pe fiecare roata si suspensie magnetoreologica.

Share