Mercedes-Benz devine cel mai valoros brand auto

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 12-03-2018

Analiza anuala furnizata de Brand Finance pozitioneaza Mercedes-Benz in topul producatorilor auto ca valoare de brand, cu 43,9 miliarde dolari.

Compania germana a inregistrat o crestere spectaculoasa fata de anul trecut, de 24 procente, determinata in mod principal de vanzarea in 2017 a unui numar de 2,3 milioane automobile.

Liderul traditional, Toyota, a cazut astfel pe locul al doilea, cu o valoare de brand de 43,7 miliarde iar pe locul al treilea se pozitioneaza BMW cu 41,8 miliarde. Analiza Brand Finance sustine ca mai multi clienti de Toyota s-au orientat catre branduri premium, in special catre Mercedes, de unde si schimbul in valoarea de brand.

In top 10 branduri auto se mai pozitioneaza, in oridine, Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford, Audi si Chevrolet. Cea mai mare crestere a valorii de brand in industria auto a inregistrat-o de la an la an Aston Martin, cu 268%.

Share