Stiri

Noile anvelope Goodyear KMAX si FUELMAX vin in sprijinul detinatorilor de flote

De 3 octombrie 2013No Comments

Noile anvelope vin în întâmpinarea cererii deținătorilor de flote ce doresc un kilometraj al anvelopelor cu până la 35% mai mare și cu o rezistență la rulare cu până la 10% mai mică comparativ cu predecesoarele lor1 și le permite acestora să realizeze economii de carburant în valoare de 45.000€ pe an2.

Goodyear anunță introducerea a două noi linii de produs – KMAX și FUELMAX. Aceste anvelope nou nouțe vin în sprijinul deținătorilor de flote pentru a-i ajuta să reducă costurile operaționale pe care le au, grație kilometrajului suplimentar și a nivelului mai scăzut al rezistenței la rulare pe care aceste anvelope le oferă. Un studiu recent realizat printre deținătorii de flote europeni, comandat de Goodyear3, confirmă faptul că operatorii de vehicule din zilele noastre au o abordare diferită în ceea ce privește cumpărarea anvelopelor: ei preferă să își întemeieze alegerea pe care o fac, în ceea ce privește anvelopele, mai degrabă pe nivelul performanței acestora, decât pe aplicațiile pentru care ele au fost concepute. Gamele KMAX și FUELMAX îi vor ajuta să facă o alegere mai facilă și mai business-oriented când vine vorba de anvelope. 

Gama Goodyear KMAX, după cum spune și numele, a fost dezvoltată pentru a îmbunătăți performanța kilometrajului, în timp ce nu se face nici un compromis cu privire la alte criterii importante pentru performanța anvelopelor precum eficiența consumului de carburant și tracțiunea. În aceeași manieră, gama Goodyear FUELMAX este destinată operatorilor de flote care caută să optimizeze eficiența consumului de carburant în combinație cu un bun nivel al kilometrajului.

Studiul arată de asemenea că cel mai important criteriu de performanță pentru operatori este rezistența la rulare, care influențează direct eficiența consumului de carburant. Din totalul flotelor intervievate, 77% au considerat acest criteriu ca fiind “foarte important” sau “extrem de important”. Kilometrajul (76%) și aderența pe carosabil umed (75%) au ieșit pe locurile doi și trei ca importanță.

“Credem că cele două game KMAX și FUELMAX vor face din selecția anvelopelor noi un proces mult mai ușor pentru managerii de flote,” a spus Boris Stevanovic, Marketing Director Truck Tires EMEA, la Goodyear Dunlop Tires Europa. “Iar aceasta se va întâmpla datorită faptului că economiile pe care aceste game de anvelope le oferă sunt foarte clare, precum și a faptului că ele vin în ajutorul creșterii succesului afacerilor lor. Beneficiile nu vin doar grație kilometrajului lor sporit sau a mai bunei economii de carburant, ci și datorită versatilității lor și a capacităților de performanță pe timp de iarnă.” 

Noile anvelope, care vin în întâmpinarea celor mai importante priorități ale deținătorilor de flote, înlocuiesc anvelopele de succes din gamele Goodyear Long Haul și Regional Haul, game ce includ anvelopele Regional RHS II, RHD II+ și RHT II precum și anvelopele economice Marathon LHS II+, LHD II+ și LHT II și care pot fi folosite atât în aplicații de transport rutier de marfă pe distanță lungă cât și regională.

Anvelopele Goodyear KMAX – un kilometraj cu până la 35% mai bun comparativ cu predecesoarele4 lor

KMAX este o linie dedicată kilometrajului pentru aplicațiile on-road în care sunt folosite anvelopele, oferind un kilometraj sporit și o performanță mai bună a anvelopelor pe toată durata unui an față de gama anterioară de anvelope de la Goodyear. Linia cuprinde anvelopele pentru puntea directoare KMAX S, anvelopele pentru puntea motoare KMAX D și anvelopele pentru trailer KMAX T. Comparativ cu anvelopele RHS II și RHD II+ de la Goodyear, cele din gama KMAX pot livra un kilometraj cu până la 35% mai bun, permițând flotelor să meargă mai mult, cu o performanță constantă pe tot parcursul anului, grație tracțiunii îmbunătățite și a caracteristicilor complete de iarnă ale anvelopelor concepute pentru puntea motoare. 

Testele arată că în comparație cu anvelopa pentru puntea directoare RHS II, KMAX S atinge un nivel al kilometrajului îmbunătățit cu până la 30%, iar comparativ cu anvelopa pentru puntea motoare RHD II+, KMAX D furnizează un kilometraj îmbunătățit cu până la 35%. 

Anvelopele Goodyear FUELMAX – un nivel al rezistenței la rulare mai mic cu până la 10% comparativ cu predecesoarele 5 lor

FUELMAX este o linie de anvelope destinate eficienței consumului de carburant, oferind cel mai bun nivel al rezistenței la rulare decât orice altă anvelopă Goodyear destinată aplicațiilor on-road, cu un nivel general al performanței echilibrat. Linia cuprinde anvelopa pentru axa de direcție FUELMAX S, anvelopa pentru axa de tracțiune FUELMAX D și anvelopa pentru trailer FUELMAX T. Cu un nivel al rezistenței la rulare îmbunătățit cu până la 10%, acestea contribuie la realizarea unor importante economii de bani și carburant, precum și la reducerea emisiilor de CO2; mai mult, ele oferă un nivel al kilometrajului cu până la 15% mai mare în timp ce oferă și o mai bună versatilitate și o tracțiune sporită. În comparație cu anvelopele predecesoare LHS II și LHD II, FUELMAX S și FUELMAX D arată un nivel al kilometrajului îmbunătățit cu până la 15 și respectiv 10%. Comparând FUELMAX S și FUELMAX D cu LHS II+ și LHD II+ în termenii rezistenței la rulare, noile anvelope livrează un nivel îmbunătățit al acesteia cu 6 și respectiv 10%. Gradele de pe noua etichetă UE pentru anvelope în cazul anvelopelor FUELMAX confirmă excelenta lor performanță la acest capitol. Acest lucru este pus în evidență de gradele A pentru eficiența consumului de carburant în cazul anumitor anvelope de trailer FUELMAX și gradele B în cazul majorității celorlalte.6 

Testele în teren pentru KMAX & FUELMAX

Înaintea introducerii oricăror anvelope noi pe piață, Goodyear le supune întotdeauna unor teste interne extinse, precum și unor teste extinse derulate prin programe intensive de testare în teren în colaborare cu operatorii de flote.

Transports Berthaud, a fost una dintre flotele implicate în faza de testare a noii game KMAX: “Am monitorizat cu atenție performanța anvelopelor noastre, în special durata lor de viață și nivelul consumului de carburant,” a spus Stéphane Helaiem, director general la Transports Berthaud. “Putem raporta o mare îmbunătățire în cazul anvelopelor Goodyear KMAX, incluzând aici un important câștig în ceea ce privește potențialul de viață al anvelopei care este cu peste 30% mai mare comparativ cu cel al anvelopelor din linia de produs Goodyear Regional.7 Tracțiunea bună în special în condiții de ninsoare și drum acoperit cu zapadă este cu precădere un aspect important pentru noi, din moment ce avem presiunea timpului și obligația de a livra la termen mărfurile pe care le transportăm. În aceste condiții, șoferii noștri au raportat o tracțiune mai bună și o manevrabilitate sporită față de anvelopele precedente.”

Transports Berthaud, cu sediul central la Nimes, Franța, deține o flotă de 118 vehicule și transportă bunuri refrigerate precum fructe și legume. Kilometrajul anual pe care îl realizează este în jur de 12 milioane de kilometri, iar programul lor principal de operare are în vedere rutele Lion, Strasburg, Bordeaux și Rungins, situat în apropiere de Paris.

Transports Pedretti a testat ambele game noi KMAX și FUELMAX.

“Am testat anvelopele FUELMAX pentru transport rutier de marfă pe distanță lungă și anvelopele KMAX pentru transport rutier de marfă pe distanță regională. Anvelopele FUELMAX ne-au dat o economie de carburant de 1600€ per vehicul per an, iar durata de viață a anvelopelor KMAX a fost suprinzător mai bună decât anvelopele pe care noi le folosim în mod curent”, a spus Cédric Pedretti, proprietar al Transports Pedretti. “Ambele anvelope noi au arătat un echilibru bun între uzură și consumul de carburant; FUELMAX a demonstrat o excelentă performanță față de consumul de carburant, în timp ce KMAX a avut o durată de viață nemaipomenită. Am acoperit aproape 150.000 de kilometri cu anvelopele FUELMAX de-a lungul unui an întreg și pe parcursul tuturor celor patru anotimpuri. Pe parcursul acestei perioade, am realizat un consum de carburant de 33 de litri la suta de kilometri. Comparativ cu anvelopele pe care noi le folosim în mod curent, aceasta ne-a dat o economie de carburant de aproximativ 1600€ pe an per vehicul. 

Am testat KMAX, acoperind aproximativ 100.000 de kilometri, iar aceste anvelope au arătat o durată de viață crescută cu până la 25% față de anvelopele pe care noi le folosim în mod curent. Am făcut livrări de produse în multe stațiuni dedicate sporturilor de iarnă în condiții foarte dificile și de-a lungul multor ani. Mulți dintre șoferii noștri, care au făcut astfel de livrări, au considerat că nu este necesar să folosească lanțuri la fel de des precum o făceau înainte.”

Transports Pedretti este o afacere de familie pentru transport de marfă, veche de 50 de ani pe piață, și care își are sediul central în Savoy, Franța. Compania are un portofoliu extrem de divers de mărfuri pe care le transportă: bunuri industriale, bunuri refrigerate și vehicule de transport. În plus, compania oferă și servicii de transport pe tot cuprinsul Franței.

Schimbări la nivelul tendințelor și cerințelor pentru anvelopele de iarnă

Tendințele în transportul rutier de marfă european s-au schimbat în ultimii ani. Înainte, flotele aveau tendința de a se specializa fie în transportul rutier de marfă pe distanță lungă, fie în cel pe distanță regională, având vehicule dedicate pentru una sau alta dintre aceste operațiuni. Aceasta însemna că anvelopele optimizate pentru unul din aceste tipuri de operațiuni erau alegerea evidentă a transportatorilor. Acum transportul a devenit mult mai flexibil, necesitând adesea vehicule adaptate la o gamă mai mare de servicii și operațiuni, capabile să acopere orice de la distribuție urbană la transport rutier de marfă pe distanță lungă. Anvelopele KMAX și FUELMAX sunt potrivite pentru ambele tipuri de aplicații și operațiuni.

O altă schimbare este legată de condițiile de iarnă și de legislația asociată ce reglementează circulația rutieră în astfel de condiții. Condițiile de iarnă imprevizibile, ce pot apărea teoretic de-a lungul întregii Europe, precum și reglementările din ce în ce mai stricte legate de regimul anvelopelor de iarnă, au condus la o puternică cerere pentru anvelope obișnuite capabile să asigure mobilitate și în condiții de iarnă. Noile anvelope KMAX și FUELMAX au fost dezvoltate și sub imperativul acestei cerințe, astfel că ele prezintă acum o adevărată capacitate de tip all-season, cu anvelope pentru puntea motoare respectând în întregime cerințele impuse pentru o anvelopă de iarnă și purtând pe ea simbolul muntelui cu trei vârfuri și a fulgului de nea (3PMSF), precum și însemnul M+S. Studiul realizat de Goodyear arată că 64% din deținătorii de flote își doresc anvelope standard care să prezinte un nivel bun al performanței în condiții de iarnă8 – iar anvelopele KMAX și FUELMAX oferă chiar acest lucru.

Noi tehnologii

Tehnologia KMAX include tehnologia IntelliMax Rib precum și tehnologia IntelliMax Tread, în timp ce tehnologia FUELMAX include tehnologia IntelliMax Groove.

Tehnologia IntelliMax Rib (ce apare ca primă caracteristică în anvelopa KMAX S) îmbunătățește nivelul rezistenței la rulare și aderența pe carosabil umed și este legată de profilul benzii de rulare, care este caracterizat printr-o tehnologie de rigidizare pentru un nivel mai mare al forței la virare și pentru o mai bună manevrabilitate.

Tehnologia IntelliMax Tread (ce apare ca primă caracteristică în anvelopa KMAX D) cuprinde două straturi ale benzii de rulare, unul situat în partea superioară pentru un nivel sporit al kilometrajului, și altul situat în partea inferioară pentru a asigura un nivel scăzut al rezistenței la rulare. 

Tehnologia IntelliMax Groove (ce apare ca primă caracteristică în anvelopa FUELMAX S) optimizează nivelul rezistenței la rulare grație unui profil ‘ascuns’ al benzii de rulare, încorporat în anvelopă. 

Durată de viață extinsă

Ca în cazul tuturor anvelopelor comerciale de la Goodyear, și anvelopele KMAX și FUELMAX sunt ambele reșapabile și retratabile. Versiunile TreadMax pentru KMAX D și T precum și pentru FUELMAX D și T sunt lansate simultan cu lansarea noilor anvelope pe care le replică. Acestea au la bază cele mai recente tehnologii ale construcției carcasei de la Goodyear și utilizează același profil al benzii de rulare și aceleași materiale precum noile anvelope, astfel că performanțele acestora sunt foarte asemănătoare cu cele ale anvelopelor noi.

Noi vă ducem mai departe

“Noi vă ducem mai departe” este tema lansării noilor anvelope, prin care este pus în lumină scopul Goodyear de a dezvolta produse și programe de servicii menite să vină în ajutorul clienților și al afacerilor lor, precum și de a-i ajuta să își sporească succesul în ceea ce întreprind.

Aceasta înseamnă nu numai introducerea pe piață a unor anvelope mai eficiente din punct de vedere al costurilor și care să prezinte caracteristicile unei performanțe din ce în ce mai bune, ci și oferirea de servicii și soluții flotelor, prin care să minimizeze timpul pe care îl alocă pentru management și prin care să își maximizeze beneficiul care li se întoarce prin alegerea acestor anvelope.

Goodyear KMAX și FUELMAX sunt exemplele perfecte pentru aceasta: cu un kilometraj sporit și cu un consum de carburant scăzut, flotele vor putea “merge mai departe”.

 

 

 

Share

Leave a Reply

three − 3 =