Noul concept Volvo 360c

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 10-09-2018

Volvo a prezentat noul concept 360c, ca parte a viziunii companiei asupra viitorului mobilitatii – autonoma, electrica, conectata si sigura – care poate permite marcii suedeze sa intre pe noi piete in crestere.

Conceptele conturate reflecta potentialul de schimbare fundamentala când vine vorba de modul de viata al oamenilor, transformând timpul petrecut calatorind din unul neproductiv si plictisitor in minute sau ore utile si placute pe drum.

Conceptul 360c exploreaza ce poate deveni posibil când eliminam soferul uman, folosind noile libertati in design si in recâstigarea timpului – e o imagine asupra modului in care tehnologia condusului autonom va schimba lumea, asa cum o stim. Posibilitatile sunt uluitoare”, spune Mårten Levenstam, Vice Presedinte Senior al Strategiei Corporate la Volvo Cars.

Calatoriile in masini complet autonome si electrice ofera o serie de avantaje privind siguranta si beneficii asupra mediului, cum ar fi mai putina poluare, mai putine blocaje in trafic, si multiple avantaje privind sanatatea si stilul de viata a celor care traiesc in oras. De asemenea, ofera mai multa libertate in alegerea resedintei, reducând presiunea asupra pretului imobilelor si favorizând obtinerea de proprietati mai accesibile.

Apropierea de oras va deveni tot mai putin importanta pentru oameni, iar acesta este doar un exemplu prin care se reduce povara deplasarilor neproductive”, a spus Mårten Levenstam. ”Birourile mobile 360c fac viabila optiunea de a trai la distante mai mari de oras si de a folosi timpul intr-un mod mai placut si mai eficient.

360c se bazeaza pe masini complet autonome si electrice fara sofer uman. Reinventeaza felul in care oamenii calatoresc, in care interactioneaza cu familia, prietenii si cunostintele si modul in care pot câstiga timp pe parcursul calatoriilor.

Conceptul prezinta patru moduri de utilizare posibile pentru vehiculele autonome – un mediu pentru somn, un birou mobil, un living si un spatiu de entertainment – reprezentând o optiune de calatorit atractiva care ar putea concura cu companiile aeriene, feriviare sau de transport rutier, dar cu avantaje competitive privind confortul, convenienta si intimitatea.

Cu 360c, Volvo Cars exploreaza oportunitati de a extinde modelul de business mai presus de ideea de producator traditional de masini. Compania anticipeaza un interes puternic din partea consumatorilor din industrii diferite.

Un exemplu in acest sens il reprezinta potentialul lui 360c ca un concurent pentru companiile aeriene ce asigura calatorii pe distante scurte, o industrie de miliarde de dolari care cuprinde companiile aeriene, fabricantii de aeronave si alti furnizori de servicii. Mediul pentru dormit creat in 360c ofera calatorii de prima clasa din punctul A in punctul B, fara inconvenientele legate de verificarile de securitate de la aeroport, asteptarile la cozi, zgomotele si agitatia din aeroport.

Share