Noii proprietari ai Formulei 1 au prezentat un nou logo pentru competitia suprema din motorsport si au explicat de ce era nevoie ca iconicul logo sa fie schimbat dupa 23 de ani de folosire.
La scurt timp dupa ceremonia de premiera a Marelui premiu din Abu Dhabi, ultima cursa a sezonului 2017, castigata de Valeri Bottas, Sean Bratches, seful diviziei comerciale de la F1, a explicat ca decizia schimbarii a fost luat pentru ca vechiul logo nu era combatibil cu platformele digitale din zilele noastre.
Noul management american din Formula 1 spune ca toate marile branduri si-au simplificat logo-urile pentru a le folosi mai usor in era digitala. Sean Bratches a dat exemplul Coca-Cola. Insa, Formula 1 nu a mers pe mana unei reinterpretari a emblemei, ci a schimbat-o total.
Conceptul din spatele noului desen consta in doua masini de curse care merg cot la cot pe circuit si se intrec care sa treaca prima. Totodata, si-au luat sursa de inspiratie din profilul unei masini. Interepretarea simplista vine in contradictie cu vechea sigla, unde cifra 1 era mai mult sugerata, lucru considerat de actualii sefi prea subtil pentru multa lume.
Noul logo face parte dintr-o campanie de relansare a Marelui Circ, lucru care se va intampla odata cu nou sezon din 2018, care va debuta in martie cu Marele Premiu al Australiei.