Noul Mercedes G-Class: suspensie AMG si transmisie automata in 9 trepte

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 04-01-2018

Cu cateva zile inainte de lansarea oficiala, Mercedes-Benz face cateva dezvaluiri privind noul model G-Class. Legendarul off-roader german va primi o noua generatie odata cu deschiderea Salonului Auto de la Detroit, iar marca germana vine sa ne anunte ca cele mai importante noutati vor fi regasite sub caroseria bine cunoscuta a modelului. Cu alte cuvinte, designul dominat de unghiurile drepte va supravietui schimbului de generatii, insa tehnologia de sub carcasa va configure un cu totul alt model.

Mercedes a apelat la AMG pentru a crea o suspensie noua, care sa ajute vehiculul in special pe terenurile accidentate. Garda la sol a crescut la 241 mm iar ridicarea maxima a modelului pentru trecerile prin apa si noroi ajunge acum la 70 cm.

Odata cu noua generatie isi face aparitia in peisaj si modul de rulare G, care intra in actiune automat in legatura cu unul din diferentiale, mai precis atunci cand terenul este extrem de dificil. G-Mode ajusteaza sasiul, amortizoarele, directia si acceleratia, astfel incat sa nu mai fie necesara retrogradarea in treapta de viteza atunci cand traseul off-road devine foarte greu.

Noul G-Class beneficiaza de o transmisie automata etajata in 9 rapoarte, tehnologie adaptata off-roaderului astfel incat schimbul vitezelor sa fie facut mult mai rapid iar raspunsul modului automat mult mai bun. 40% din tractiune merge pe puntea fata si 60% pe puntea spate datorita noului 9G-TRONIC. Soferul se poate bucura de o camera video full HD la 360 grade, pentru a vedea exact cum este pozitionata masina in zonele de teren dificile. Mercedes anunta ca modelul a indurate fara probleme 2000 de km de traseu off-road, pe un circuit montan de langa Graz, Austria, pozitionat la o altitudine de 1 445 metri cu o panta medie de 60% si inclinatii laterale de 40%.

Share