O campanie inedita a Volvo le spune clientilor sa nu cumpere masina

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 13-12-2018

E greu de crezut, dar Volvo le cere potentialilor sai clienti sa nu mai cumpere masinile pe care le produce, intr-o campanie publicitara revolutionara lansata in Germania. Ce intentioneaza Volvo sa faca cu asta?

Nu, nu e vorba despre psihologie inversa, e vorba despre programul Care by Volvo prin care marca suedeza le cere noilor clienti sa nu cumpere un Volvo, ci sa se inscrie in program contra sumei lunare de 498 euro pentru un XC40.

In pret sunt incluse costurile cu asigurarea, taxele de drum, asistenta rutiera si depozitarea anvelopelor de iarna. Pentru SUV-ul XC90, Volvo percepe o taxa luna de 929 euro in cadrul aceluiasi program.

Programul marcii scandinave a intalnit insa critici, avand in vedere ca preturile percepute sunt in medie cu 40% mai mari decat ar costa un leasing la aceleasi modele. Chiar si asa, campania Volvo prin care spune: „Nu cumpara aceasta masina. Inchiriaz-o!” ramane unicat in peisajul de advertising din intreaga lume.

Share