Opel anunta motorizarile pentru Insignia si versiunea GSi

Share
| Scris de: Daniel Costea | 20-01-2020

Dupa ce luna trecuta Opel a prezentat primele fotografii si informatii despre faceliftul lui Insignia, aduce acum, in cadrul salonului auto de la Bruxelles, si restul datelor. Plus versiune arestilizata a versiunii GSi.

Motorizarile gamei includ trei unitati cu benzina (1.4T de 145 CP si 236 Nm, 2.0T de 200 CP si 350 Nm, GSi 2.0T de 230 CP si 350 Nm) si un turbodiesel de 1.5 litri, ce dezvolta 122 CP si 300 CP. Mezinul cu benzina si dieselul au fiecare cate trei cilindri si vin in standard cu o transmisie manuala cu sase trepte, in vreme ce motorul de 2 litri (in ambele versiuni de putere) este cuplat la o transmisie automata cu noua trepte. Motoarele pe benzina de 2,0 litri sunt si primele motoare Opel cu dezactivarea cilindrilor.

Opel Insignia GSi este echipat cu un sistem de franare electro-hidraulic prevazut cu amplificator, suspensie FlexRide si tractiune integrala cu vectorizarea cuplului modelul Insignia deja reprezinta o platforma pentru tehnologia care va fi obligatorie pentru conducerea automatizata, in viitor. Sistemul „eBoost” integrat este o componenta pentru „braking by wire”, care inlatura nevoia de module ABS/ESP separate, conducte si pompe de vacuum etc. avand in vedere faptul ca vacuumul este generat de un motor electric si nu de motorul autovehiculului, consumul de carburant este redus si mai mult. De asemenea, la activarea ABS, sistemul „eBoosty” este mai silentios decat sistemele de franare conventionale.

Dotarile standard ale modelului Insignia includ sistemul FlexRide, care adapteaza amortizoarele si directia, caracteristica pedalei de acceleratie, precum si punctele de schimbare a treptei de viteza ale transmisiei automate cu noua trepte de viteza. Soferul poate alege intre modurile de conducere „Standard”, „Tour”, „Sport” si – in exclusivitate pentru GSi – „Competition”.

 

Share