Piesele pentru Bugatti Veyron costa enorm. Un rezervor ajunge la 43 000 $

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 13-12-2018

Bugatti Veyron, supercarul generatiei sale, reprezenta o pierdere de peste 6 milioane de dolari pentru fiecare masina vanduta, conform unor calcule facute de specialistii din industria auto. In sine, modelul costa peste 1,5 milioane dolari iar pretul putea creste in functie de diverse dotari, editii speciale si asa mai departe.

Bugatti si-a asumat pierderea de bani pentru a oferi un statement intregii lumi, si anume ca o bijuterie tehnologica asa cum a fost la vremea lui Veyron-ul este posibila.  Acelasi lucru trebuie sa-l faca si posesorii acestei masini care necesita doar un service Bugatti si piese originale.

Costurile pentru intretinerea supercarului care a detinut multi ani titlul de cea mai rapida masina din lume sunt exorbitante.  Cum posesorii celor 500 de exemplare vandute sunt in general persoane foarte bogate si discrete, a fost greu sa se cunoasca pana acum cat anume costa piesele sau componentele de schimb  pentru Veyron.

Gratie unui raport public provenit din SUA, s-a aflat ca cea mai scumpa componenta inlocuibila este rezervorul, care costa 20 mii de dolari, iar instalarea lui de catre mecanicii Bugatti maicosta inca 23 mii $.

Fiecare dintre cele patru turbine ale lui Veyron costa 6400 $ plus 9000$ costurile de service. Desi are unele componente comune la nivelul senzorilor de turatie cu VW Golf si Audi A3, costurile de inlocuire in service-ul Bugatti ajung la preturi de cateva mii de dolari.

Share