Studiu Dacia in UK: Prea multa tehnologie aduce confuzie in vietile oamenilor

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 19-10-2017

Peste 70% dintre soferii din Marea Britanie nu cunosc martorii de bord sau simbolurile de pe plansa de bord, conform unui studiu realizat de marca romaneasca Dacia pe piata din UK. Dacia incepe astfel o campanie impotriva tehnologiei fara sens, in speranta de a simplifica vietile oamenilor si pentru a-i face mai fericiti.

Analiza sociologica comandata de Dacia a luat in vizor circa 2 000 de britanici si nu a avut ca tema doar automobilele. 84% dintre respondenti au afirmat ca s-a ajuns la prea multa tehnologie iar acest lucru devine confuz.

Unul din cinci britanici a recunoscut ca bucataria este burdusita cu cel putin 3 gadget-uri pe care nu le foloseste in mod normal. 6% dintre respondentii studiului din Regatul Unit sustin ca isi pierd vremea la trecerea pe pietoni pentru ca nu se prind cum sau de unde sa apese butonul de comanda pentru culoarea verde.

La Dacia nu facem tehnologie fara sens, si credem ca acest studiu confirma ca nu e nevoie sa o facem nici de aici incolo. Suntem foarte mandri ca le oferim clientilor nostri exact ceea ce isi doresc”, a declarat Louise O’Sullivan, seful Dacia UK.

Share