Top 10 cele mai valoroase branduri auto in 2017

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 30-05-2018

Compania de audit Kantar Millward Brown a publicat topul anual al celor mai valoroase branduri din lume -BrandZ Top 100.

In ceea ce priveste producatorii auto, Toyota reuseste sa ramana cel mai valoros brand, cu o valoare estimata la 29, 9 miliarde de dolari. Analiza arata ca valoarea indistriei auto a crescut cu 7 procente pe fondul consolidarii vanzarilor in regiunile dezvoltate dar si a cresterii segmentelor de piata a automobilelor crossover si de lux.

Topul celor mai valoroase branduri auto continua cu o modificare la varf. Mai precis, Mercedes trece pe locul 2 in fata BMW, cu o valoare de brand de 25,68 miliarde versus 25,62 miliarde dolari.  Locul al patrulea este rezervat celor de la Ford, cu o diferenta semnificativa in ceea ce priveste valoarea de brand.   Kantar Millward Brown a calculat valoarea celor de la Ford  la 12,7 miliarde dolari.

Honda, Nissan, Audi si Tesla ocupa urmatoarele 3 pozitii. Tesla a inregistrat cea mai mare crestere a valorii de brand, un plus de 60%. In top 10 cele mai valoaroase branduri auto ale lumii au intrat pe 9 si 10, Maruti Suzuki respectiv Volkswagen.

La general, Google, Apple si Amazon continua sa fie cele mai valoaroase branduri ale lumii.

Share