Toyota, cel mai valoros brand auto al lumii in 2015

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 28-05-2015

Toyota a primit titlul de cel mai valoros brand auto in 2015 in topul celor mai valoroase branduri din lume, intocmit de BrandZ. Marca japoneza se afla la general abia pe locul 30.

Analiza celor de la BrandZ a stabilit ca valoarea de brand a marcii Toyota se ridica la 28,9 miliarde de dolari, ceea ce plaseaza constructorul japonez in fata BMW, cu o valoare de 26,3 miliarde de dolari, si Mercedes, brand care ar valora 21,7 miliarde.

In topul celor mai valoare zece branduri auto au urmat, in ordine,  Honda, Ford, Nissan, Audi, Volkswagen, Land Rover si Lexus.Raportul BrandZ arata ca valorea marcilor auto s-a consolidat, insa dintre cele 13 categorii analizate, industria auto este singura care nu a revenit la valoarea de piata existenta inainte de criza economica.

Cel mai valoros brand al numii continua sa fie Apple, cu o valoare estimata la 246,9 miliarde, urmat la mare distanta de Google si Microsoft. 

Share