Un parfum inspirat de Mazda

Share
| Scris de: Robert Gherghe | 16-03-2017

“SOUL of MOTION”, parfumul realizat de producatorul de cosmetice Shiseido, si care simbolizeaza spiritul filosofiei de design Mazda KODO, sufletul miscarii, a castigat medalia de aur la categoria design de ambalaj la iF Design Award 2017 – si odata cu ea recunoasterea internationala.

“Design-ul structural al parfumului surprinde tensiunea muschilor corpului uman pregatit sa reacționeze, dar imprumuta si din limbajul vizual al trupului si din designul auto”, se arata in declaratie. “In ansamblu, sculptura ambalajului este ea insasi o opera de arta.”

Si aroma exprima, de asemenea, spiritul Mazda. Inspirata de simplitatea emotiei, aceasta aminteste de un sentiment metalic, dar in acelasi timp de un simt al demnitatii si al calmului si o eleganta austera.

Mazda si Shiseido au inceput sa colaboreze in 2015 pentru a crea un parfum care sa intruchipeze filosofia KODO, ce reda miscarea si vitalitatea, dar si esteticul japonez.

Share