Valoarea reziduala in crestere cu 8% fata de versiunea precedenta pentru noul Hyundai Tucson

| Scris de: Bogdan Pispiris | 20-10-2015

All-New-Tucson-Exterior-White-Sand-1

Noul model Hyundai Tucson va avea cea mai buna valoare reziduala din clasa din care face parte, conform unor studii independente realizate in Europa. Analiza, efectutata pe primele cinci piete din regiune, sustine o crestere cu 8% a valorii, dupa o perioada de utilizare de trei ani, fata de versiunea precedenta.

Cercetarea a fost realizata in Germania, Italia si Spania de catre EurotaxGlass, in Franta de publicatia L’Argus, iar in Marea Britanie de catre CAP Automotive. Toate studiile au relevat valori reziduale impresionante pentru noul Tucson.

Datele evidentiaza ca, in medie, noul Tucson isi va mentine 49% din valoarea initiala dupa trei ani, cu 8% mai mult decat predecesorul sau. Rapoartele sustin ca modelul se va situa deasupra mediei segmentului C, pe toate cele cinci piete, pastrandu-si cu 2,4% mai mult din valoare dupa aceeasi perioada.

Printre atuurile modelului Hyundai se numara: pachetul de cinci ani garantie fara limita de kilometri, care contribuie la consolidarea perceptiei de calitate, spatiul interior generos, dar si dotarile de confort. Noul Tucson a obtinut note mari si pentru designul exterior, depasindu-si concurentii directi.

Adrian Porter, Director Flote si Remarketing Hyundai Motor Europa, a declarat: “Cu noul Tucson, facem un pas important inainte. Designul, tehnologia, dar si pachetul Hyundai de cinci ani garantie fara limita de kilometri au un efect pozitiv asupra valorii reziduale, conferind modelului un mare avantaj.”

Conceput si produs in Europa, noul Tucson se comercializeaza in acest moment in regiune. Designul este completat de un pachet atragator de tehnologii pentru confort. Modelul a fost dezvoltat pentru a consolida succesul marcii in clasa SUV, segment pe care Hyundai a vandut peste 1,2 milioane de autovehicule in Europa.