Renault a raportat o crestere de 4,7% a vanzarilor globale din prima jumatate a acestui an, motorul companiei franceze fiind marca romaneasca Dacia, care atrage tot mai multi clienti.
Renault a livrat in perioada analizata 1,37 milioane de unitati, consemnand o crestere de 3-4 procente pe piata europeana. Cele mai importante cresteri pentru al trei producator auto al Europei au fost consemnate pe piata din Spania si cea din Marea Britanie (+35%).
In afara continentului, gigantul francez a scazut cu 9 procente, pe fondul scaderii cererii din Rusia, Algeria si Argentina. Jerome Stoll, oficial al companiei franceze, a declarat ca meritul performantelor inregistrate il au noul model Renault Captur si marca Dacia.
Cererea la SUV-ul Duster si hatchback-ul Sandero a cunoscut un salt de 24%, ceea ce a propulsat marca romaneasca la o crestere pe primele sase luni din 2014 de 18 procente. Produsele Dacia, vandute fie sub brandul romanesc in Europa si sub emblema Renault in afara Batranului Continent, au cumulat 42% din vanzarile totale ale companiei.