

Dupa primul an de vanzari in Europa, Volkswagen ID.3 s-a vandut in aproximativ 144.000 de exemplare. 50% dintre cumparatorii sai nu au mai avut pana in prezent un VW, ceea ce este cu atat mai interesant cu cat media clientilor noi adusi de celelalte modele ale marcii este de 36%. “Cei 70.000 de noi cumparatori demonstreaza ca suntem pe directia cea buna cu acest vehicul, dar si cu strategia noastra de mobilitate electrica.” declara Klaus Zellmer, membru in consiliul director si responsabil de vanzari, marketing si servicii post-vanzare. In prezent se produc 1.200 de ID3-uri pe zi, cifra cumulata a uzinelor din Dresda si Zwickau, la cea din urma lucrandu-se in trei schimburi.

In Germania, motivele principale de achizitie ale unui ID.3 sunt performanta de mediu si tehnologia inovatoare. Mai mult decat atat, conform unui studiu VW, pentru multi clienti germani ai modelului, incarcarea acasa are deja amprenta neutra de carbon. Aproximativ 70% dintre acestia folosesc energie verde, fie de la propriile sisteme fotovoltaice, fie de la furnziorul lor de electricitate.
Strategia ACCELERATE prevede ca pana in 2030, cel putin 70% dintre vehiculele noi VW vandute in Europa sa fie electrice – adica mai mult de 1 milion de masini. De altfel, Volkswagen va lansa cel putin un nou vehicul electric in fiecare an.
