In fiecare an Apple lanseaza un nou model de telefon care starneste acelasi gen de comentarii de fiecare data, indiferent daca au facut ce au crezut ei ca e mai bine, fie, cum e cazul noului iPhone 6, au facut ce li se cere.
Cei care se asteptau ca declinul Apple sa incepa o data cu lansarea noului iPhone isi pot prelungi linistiti asteptarea pentru ca noul terminal se vrea un raspuns la cerintele publicului, care a insistat pe dimensiunea ecranului.
Apple a facut in asa fel ca dimensiunea acestuia sa intre “in randul lumii”, cu cat mai putine compromisuri pentru conceptul de baza si pentru prima data in istorie ofera chiar doua dimensiuni diferite, de 4,7” si 5,5”. Nu vreau sa pun accentual acum pe datele tehnice sau pe felul cum cum Apple iti prezinta fiecare functie ca pe o mare realizare, ci pe faptul ca Apple nu vinde “performante” ci “solutii”.
Acesta este poate regula numarul unu a companiei si cata vreme va fi respectata succesul viitoarelor terminale este asigurat, indiferent cum vor sta la capitorul performante in raport cu concurenta.
Istoria se repeat si in ceea ce priveste speculatiile ce apar inaintea unei astfel de lansari, unde toata lumea isi da cu parerea pespre cat de revolutionar va fi urmatorul iPhone, uitand ca au fost dezamagiti cu un an inainte, iar lansarea noului device nu face decat sa ne readuca cu picioarele pe panant si sa ne demonstreze ca acesta este evolutia fireasca a lucrurilor. Pana la urma, daca ar face altfel, nu ar mai fi Apple.