
Anuntata cu surle si tambite, relansarea marcii Alfa Romeo pe piata din Statele Unite se lasa inca asteptata, dand posibilitatea potentialilor clienti sa “digere” pretul de 55.195 de dolari al modelului 4C.
Alfa Romeo a autorizat un numar de 82 de dealeri in Statele Unite, marca italiana urmand sa fie prezenta in 33 de state. Cele mai multe reprezentante se vor afla in California, Florida si Texas. Pentru inceput, vor fi deschise patru showroom-uri si in Canada, in Boischatel, LaSalle, Vaughan si Vancouver, numarul total uramnd sa se mareasca incepand de anul viitor.
Conform declaratiilor lui Peter Grady, vicepresedinte dezvoltare Chrysler, “acest grup de dealeri reprezinta prima faza in procesul de extindere Alfa Romeo”.
Asadar, Alfa Romeo se va pozitiona, conform pretului, in aceeasi liga cu Corvette Stingray, care este putin mai ieftin, atuul soprtivei italiene in acesta “lupta” fiind masa proprie foarte mica. Insa legislatia americana impune respectarea unor norme mai dure de securitate, fapt care a necesitat montarea unor echipamente de protectie suplimentare ce cantaresc 155 kg. Chiar si in aceste conditii, 4C va oferi performante impresionante, insa ramane de vazut daca motorul turbo de 1,8 litri va fi pe gustul americanilor.
Ca sa stimuleze vanzarile, Alfa Romeo s-a gandit ca o editie speciala pentru lansare ar fi binenevenita, asadar sub numele “Launch Edition” va fi oferit un 4C echipat cu jante mai mari, suspensie sport, esapament sport si o placa montata pe bord care va anunta, printre altele, ca esti unul dintre cei 500 de posesori de Alfa Romeo 4C care a platit 69.695 de dolari pentru masina sa.