Constructorul italian si-a pus mari sperante in modelul 4C, care ar trebui sa relanseze marca Alfa Romeo si sa o scoata din criza de identitate in care se afla de ceva vreme. In plus, acesta va marca si revenirea marcii pe continentul american.
La inceputul acestui an, Sergio Marchionne, CEO Fiat si Chrysler, declara intr-un interviu ca modelul 4C va “deschide drumul” catre piata din Statele Unite pana la sfarsitul lui 2013.
“Cu siguranta Alfa Romeo revine in SUA cu modelul 4C. Masina este intr-un stadiu final de dezvoltare si va fi aici pana la sfarsitul acestui an” a declarat in ianuarie Marchionne.
Modelul 4C a fost lansat oficia, insa Rick Deneau, purtator de cuvant Chrysler a declarat intr-un interviu pentru Bloomberg ca acesta nu va fi disponibil in showroom-urile din SUA inainte de jumatatea lui 2014.
Chiar daca data reintrarii pe piata americana este neclara, nu ne-ar surprinde ca si noul termen sa fie amanat, intentia constructorului italian este de a redeschide apetitul americanilor pentru Alfa Romeo. Prima faza include comercializarea doar a modelului 4C, care va ajunge la pretul de 54.000 de dolari, adica ceva mai mult decat un Porsche Boxter.