

Urmand revizuirile aduse versiunii normale a sedanului Giulia, cele doua modele varf de gama primesc o serie de modificari, concentrate la partea tehnica si de asistenta a conducerii. Astfel, prin colaborarea cu Bosch, sistemul ADAS permite conducerea autonoma atinge nivelul 2, fiind incluse Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Cruise Control, Traffic Sign Recognition si Intelligent Speed Control, Traffic Jam assist si Highway Assist si Driver Attention Assist.

La interior, consola centrala a fost redesenata, pentru a oferi, conform constructorului “ un impact tactil si vizual deosebit”, dar si mai multe spatii de depozitare. Insa cea mai notabila aparitie este noul sistem de infotainment cu display de 8,8 inci.
Interfata este noua, inclusiv cu un meniu Performance cu ecrane specifice pentru vizualizarea starii vehiculului in timp real, de la temperaturile principalelor componente mecanice, la livrarea de cuplu, presiunea turbo si puterea folosita in timp real, precum si cronometrele digitale pentru a masura acceleratia si viteza maxima de performanta.

Volanul si levierul schimbatorului de viteze din piele sunt de asemenea reinnoite, la fel ca si centurile de siguranta, disponibile acum optional in rosu sau verde, precum si versiunea clasica neagra. Va fi disponibila o noua optiune de tapiterie cu piele perforata, pentru scaunele sport electrice. Aceasta noua optiune extinde posibilitatile de personalizare ale Giulia si stelvio Quadrifoglio, dotate standard cu scaune sport in piele si alcantara. In continuare clientii pot opta si pentru scaunele sport cu elemente de carbon de la Sparco.
Modificarile exterioare includ noi stopuri cu dispersoare intunecate si un nou finisaj negru lucios pe grila anterioara si pe siglele din spate. Stelvio ofera jante noi de 21 de inci, exclusiv pentru versiunea Quadrifoglio, inspirate din designul modelului Tonale.Paleta de culori a fost impartita in patru categorii: Competizione, care face apel la traditia sportiva a marcii, Metal pentru dinamica, Solid, pentru cei care cauta stabilitate si Oldtimer, o reinterpretare a culorilor din mostenirea legendara Alfa Romeo.

In acesta ultima categorie debuteza trei nuante noi, Rosso 6C Villa d’Este, Ocra Gt Junior si Verde Montreal. Versiunile Quadrifoglio primesc un sistem de evacuare Dual Mode cu patru iesiri finale, in vreme ce clientii pot opta si pentru o noua evacuare Akrapovič, un nou sistem dual mode din titan cu sectiuni din fibra de carbon, pentru un sound potentat. Clientii pot alege optional si o linie de accesorii Quadrifoglio by Mopar, incluzand elementele de carbon pentru scudetto, oglinzile laterale si spoiler sunt tot atatea modalitati de personalizare pentru alfistii care vor vrea sa iasa in evidenta.

Giulia si Stelvio Quadrifoglio sunt echipate cu motorul 2.9 V6 Bi-turbo din aluminiu 100%, care dezvolta 510 CP si 600 Nm la 2.500 rpm. Puterea este livrata catre roti prin intermediul transmisiei automate ZF cu opt trepte si de sistemul Alfa ™ Active Torque Vectoring, asistat pe Stelvio Quadrifoglio de sistemul Q4 cu tractiune integrala. Versiunile Quadrifoglio sunt echipate cu suspensia activa Alfa ™, selectorul DNA Alfa ™ Pro cu modul RACE si difuzorul activ Alfa ™ Active Aero de pe Giulia.
In Romania, noile modele Quadrifoglio vor fi disponibile pentru comenzi incepand cu luna iunie.