Spre deosebire de BMW si Audi care au adus in prim-plan motorul diesel, AMG va folosi tehnologia hibrid pentru a reduce consumul de combistibil. Dar nu imediat.
AMG va trebui, in cele din urma, sa recurga la o tehnologie care sa reduca substantial consumul de combustibil pentru a se conforma cu normele de poluare viitoare.
Ola Kallenius, chairman Mercedes-AMG, a declarat ca „Vom introduce sistemul hibrid doar atunci cand piata va fi pregatita si doar pe pietele unde legislatia o va cere.”
Constructorul german considera ca inca mai are destule lucruri de imbunatatit la actualele motoare pe benzina. „Chiar daca sistemele hibrid adauga un plus considerabil de cuplu, problema este greutatea bateriilor care afecteaza stabilitatea si franarea.” A mai adaugat Kallenius.
AMG va continua sa dezvolte motoarele de mic litraj, cum este cel prezent pe CLA45 AMG, pentru a reduce consumul de combustibil, insa „inima” AMG va ramane motorul V12 care dispune de sistem start-stop si corespunde normelor Euro VI, drept pentru care „este viabil pentru inca cinci sau sase ani”.