Stiri

Analistii spun ca Fiat Chrysler are prea multe branduri

De 12 iunie 2014No Comments

Planul cincinal dezvaluit de noua comapanie Fiat Chrysler Automobiles pentru fiecare dintre cele noua marci auto din portofoliu nu i-a convins pe analistii de pe piata financiara.

In timp ce Sergio Marchionne, CEO Fiat Chrysler, sustine ca planul de a dubla vanzarile si profitul operational pana in 2018 este sustenabil, specialistii spun ca nu exista suficient capital pentru a depune eforturile care se impun unei asemenea cresteri. Mai mult, expertii dau si solutia: mai putine branduri

Marchionne nu crede in aceasta varianta si spune ca exista exact atatea branduri incat sa acopere diferetele zone de pe piata, mentionand ca s-au eliminat deja doua entitati – Lancia si SRT. Si pentru a raspunde analistilor in chestiunea fuziunii dintre marcile Chrysler si Dodge, boss-ul italian spune ca s-a dezbatut intens problema, insa s-a ajuns la concluzia ca ar costa prea mult iar clientii nu ar putea fi satisfacuti in totalitate.

In aceasta chestiune, analistii financiari par sa aiba dreptate, pentru ca strategia FCA merge in directia asta, dar o ia pe cai gresite. Mai precis, planul lui Marchionne este sa dubleze gama de modele Chrysler si sa elimine doua modele Dodge, pentru a nu mai canibaliza vanzarile dintre cele doua marci. 

Specialistii spun ca aceasta miscare va fi extrem de periculoasa pentru Dodge, o marca mult mai importanta in opinia lor decat Fiat, care isi justifica existenta doar prin vanzarile pe care le are in Brazilia. Compania Fiat Chrysler numara in acest moment 9 marci auto: Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Ferrari, Fiat, Fiat Professional, Maserati, Jeep si Ram. 

Share

Leave a Reply

18 − six =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373