Stiri

Analiza: Piata de leasing operational

De 18 iulie 2013No Comments

Sixt New Kopel, una dintre cele mai importante companii de leasing operațional din România, lansează prima analiză asupra pieței de profil, analiză realizată cu aportul companiilor utilizatoare de servicii de leasing operațional și management de flote.

Majoritatea clienților de leasing operațional ai companiei văd acest produs drept o modalitate de reducere a costurilor interne ale companiei, o modalitate de outsourcing a serviciilor de suport și văd în furnizor un partener care implementează servicii auxiliare esențiale. Portofoliul de clienți al Sixt New Kopel cuprinde companii precum Tuborg, Menatwork, Pepsi, Honeywell, Strauss și ContiTech.

Conform analizei „Piața de leasing operațional” realizată de Sixt New Kopel, principalele trei criterii la alegerea furnizorului de leasing operațional sunt:

-Prețul și pachetul de servicii.

-Relația dezvoltată cu furnizorul și flexibilitatea serviciilor sale.

-Imaginea corporate a companiei.

Observăm că cei mai mulți clienți contractează serviciile noastre de leasing operațional atât pentru reducerea costurilor legate de flota auto cât și pentru a beneficia de suportul unei companii cu experiență în domeniu. Fiind parte a New Kopel Group beneficiem de sinergiile dintre divizii și de susținerea lor: lucrăm foarte bine cu departamentul de service și al Union Motors și în acest mod avem un control strict asupra calității reparațiilor precum și al costurilor”, a declarat Maria Fierbântu, director vânzări al Sixt New Kopel. De asemenea, Sixt Rent a Car ne furnizeaza automobile de înlocuire atât timp cât clienții noștriii au nevoie de ele iar AAA New Kopel face posibilă furnizarea către clienți o soluție optimă pentru vânzarea vechilor lor mașini, care sunt înlocuite cu cele preluate în leasing operațional”, a adăugat Maria Fierbântu.

În ceea ce privește motivul pentru care utilizează leasingul operațional, clienții Sixt au pus pe primul loc reducerea costurilor și flexibilitatea pe care o au la dispoziție în funcție de necesarul real de autovehicule pentru companie în funcție de proiecte sau o anumită perioadă a anului. De asemenea, clienții Sixt New Kopel au apreciat că prin serviciile de leasing operațional au economisit timp care ulterior a fost alocat obiectului de activitate de bază.

În anii anteriori obișnuiam să achiziționăm automobilele, criteriile principale fiind prețul de achiziție, costul de întreținere și gradul de acoperire al rețelei de service. Leasingul operațional ne-a adus o reducere a costurilor și o flexibilitate mult mai mare”, a declarat  Bogdan Costea, director de logistică al Tuborg.

Este important pentru noi să avem o comunicare bună cu furnizorul de leasing operațional și reușim să avem acest lucru cu Sixt. Calitatea serviciilor post vânzare este esențială, la fel ca și statisticile, pentru că ne ajută apoi să reducem costurile legate de flotă”, a declarat Adriam Mihailovici, manager de flotă al Menatwork în cadrul analizei realizate de Sixt New Kopel.

Analiza „Piața de leasing operațional” a fost realizat în cursul lunii iunie 2013 atât prin întâlniri directe cu clienții companiei dar și prin chestionare via Call Center propriu al New Kopel Group.

Share

Leave a Reply

seventeen − 13 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373