
Dupa ce in urma cu cateva zile Aston Martin publicase fotografia interiorului, iata ca DBX a fost lansat. Pentru el a fost dezvoltata o platforma complet noua, un lucru mai rar intalnit in segment. Utilizand aluminiul, s-a ajuns la o masa proprie de 2245 kg. Amortizoarele pneumatice adaptive, cu trei camere si gestiune electronica au fost combinate cu ultimul sistem anti-ruliu cu actionare electrica, ce lucreaza la 48V (denumit eARC). De asemenea, garda la sol poate fi marita cu 45 mm (la un maxim de 235 mm) sau micsorata cu 50 mm.
Motorul de 4 litri, V8 biturbo, cu dezactivarea cilindrilor, dezvolta 550 CP si 700 Nm, fiind utilizat si de DB11, respectiv Vantage. Astfel echipat, DBX opreste cronometrul pentru prima „suta” de km la 4,5 secunde si atinge o viteza maxima de 291 km/h. Puterea este gestionata catre cele patru roti de o transmisie automata cu 9 trepte, in vreme ce diferentialul central este activ, iar la puntea spate s-a opat pentru diferential cu alunecare limitata gestionat electronic.
Desenat pentru a gazdui in conditii optime 99% din tipo-dimensiunile barbatilor si 5% ale femeilor, interiorul lui DBX ofera spatiu generos pentru cinci pasageri. Portbagajul are un volum de 632 de litri. Pentru prima data in industrie, atat pavilionul, cat si copertina de umbrire a acoperisului panoramic sunt din alcantara. Desi nu se observa in fotografiile de presa, portierele nu au rama. Plansa de bord inglobeaza un ecran TFT de 10,25 inci pe consola centrala si instrumentarul de bord sun forma unui imens display de 12,3 inci.
Aston Martin DBX are dimensiuni impozante, cu o lungime de 5039 mm, latime de 1998 mm si inaltime de 1680 mm. Ampatamentul depaseste cu 60 mm valoarea pshihologica de 3 metri. Pretul recomandat de vanzare in Germania este 193.500 euro.