
Titulatura completa a noii versiuni este A6 Avant 55 TFSI e quattro. Sistemul hibrid, cu o putere totala de 367 CP, este format din motorul termic 2.0 TFSI de 252 CP si 370 Nm, alaturi de un motor electric sincron care dezvolta 143 CP si 350 Nm. Acesta din urma este integrat, impreuna cu un ambreiaj separat, in cutia de viteze S tronic cu sapte trepte. Audi A6 Avant PHEV are tractiune integrala quattro, care transmite catre punti un cuplu maxim de 500 Nm disponibil de la 1.250 rpm. Performantele masinii sunt excelente, cu o acceleratie 0-100 km/h in 5,7 secunde si o viteza maxima de 250 km/h.
Bateria de 14,1 kWh asigura o autonomie electrica de pana la 51 km, timpul de incarcare la o statie publica de maxim 7,4 kW fiind de aproximativ doua ore jumatate. Soferul unui A6 Avant PHEV poate alege unul dintre cele trei moduri de rulare: EV – complet electric, Hybrid – pentru o combinatie eficienta intre cele doua motoare si Hold – cand funtioneaza doar motorul termic, iar energia electrica se conserva.
Modelul include pachetul exterior S line, un kit exterior de ornamente negre (inclusiv carcasele oglinzilor retrovizoare), faruri matrix LED, scaune sport, sistem de climatizare cu patru zone, Audi virtual cockpit, suspensie sport, jante de 19 inci si etriere rosii. Pachetul de baterii, pozitionat in consola spate a condus la o micsorare apreciabila a volumului portbagajului, de la 565 de litri la versiunile cu motorizari conventionale, la 405 litri in cazul de fata.