
Sub caroseria acestui A7 aparent standard, Audi a „ascuns” un sistem de propulsie experimental ce foloseste pentru ca materie prima hidrogenul.
Audi a ales denumirea h-tron pentru ca la bord se afla un sistem plug-in hibrid cu pila de combustibil. Cele 300 de celule aflate sub capota folosesc o membrana polimerica cu catalizatori din platina la ambele capete ce opereaza intre 230V si 360V.
Cand este folosita pila de combustibil, A7 h-tron poate parcurge o distanta de 500 km cu un consum de hidrogen 1kg/100 km, echivalentul a 3,7 l/100 km.
La bord se afla si o baterie cu litiu de 8,8 kWh preluata de la modelul A3 Sportback e-tron. Aceasta asigura o autonomie de 50 km si poate fi incarcata in patru ore de la o priza obisnuita, sau in doua ore de la reteaua de 360V.
Propulsia este asigurata de doua motare electrice, cate unul pentru ficare punte. Toata tehnologia prezenta la bord a facut ca masa totala sa ajunga la 1.950 kg, insa cei 230CP dezvoltati de motoarele electrice pot imprima masinii 100 km/h in 7,9 secunde.
{gallery}Audi A7 h-tron concept{/gallery}