Legaturile dintre Auto Union, compania formata din patru marci auto reunite sub sigla a patru cercuri, usor de recunoscut astazi drept emblema Audi, si regimul nazist din Germania au iesit la iveala in urma unui studiu istoric comandat de Audi.
Dupa ce Daimler, BMW, Porsche si Volkswagen au recunoscut, intr-un fel sau altul, afilierea lor la partidul nazist, acelasi lucru il face si Audi prin intermediul departamentului de istorie condus de Martin Kukowski si istoricul Rudolf Boch de la Universitatea din Chemnitz.
Studiul analizeaza predecesorul Audi – Auto Union -, cofondat de Richard Bruhn, un personaj care a avut conexiuni stranse cu liderii nazisti. Actuala conducere Audi s-a declarat socata la descoperirea unor surse care indicau ca nu mai putin de 20.000 de sclavi au fost folositi in uzinele Auto Union iar 4.500 dintre acestia au murit din cauza conditiilor grele de munca.
Marca germana de lux a anuntat ca va oferi compensatii celor care au supravietuit exploatarii de catre Auto Union si, in plus, vor da publicitatii adevarata fata a lui Bruhn.