
Audi a revenit asupra deciziei de a sista proieul unui supercar electric bazat pe modelul R8, evolutia tehnologiei folosite pentru baterii permitand acum cresterea autonomiei pana la o valoare multumitoare.
Asadar, constructorul german va produce pana la urma o masina sport cu emisii zero,ce va fi folosita pentru a promova pe viitor o serie de modele electrice mai mici si mai accesibile.
Reluarea productiei s-a produs la cererea noului sef Audi, Ulrich Hackenberg, care este responsabil si de dezvoltarea modelelor electrice e-Up si e-Golf ale companiei mama Volkswagen, precum si de modelele hibride XL1 si Golf Plug-In Hybrid.
O noua baterie cu Litiu ce poate stoca mai multa energie decat cea originala va oferi o crestere a autonomiei modelului R8 e-tron de la 250 km la aproape 400 km, dupa cum declara Audi. In aceasta configuratie, Audi R8 e-tron va fi produs intr-o serie limitata incepand din a doua jumatate a anului viitor.
Primul supercar electric produs de Audi va debuta o data cu a noua generatie R8, care este programata tot pentru 2014, insa nu va beneficia de transmisia quattro, cele doua motoare electrice de 376 CP urmand sa antreneze doar rotile din spate.