La patru ani de la lansare, cel mai mare SUV electric Audi trece printr-un facelift, care ii aduce nu doar modificari estetice si tehnice, ci si un nou nume. Cumva logic, judecand dupa proportiile masinii, titulatura Q8 sugereaza faptul ca este un varf de gama la Audi.
Este disponibila atat in versiunea de caroserie clasica, cat si SUV coupe, asa numitul Sportback. Restilizarea nu este una dramatica, ci relativ blanda, cu faruri redesenate (Matrix LED optional) si bare de protectie cu noi nervuri si decupaje, ba chiar si o bagheta luminoasa LED in zona calandrului, care a fost usor redesenat la randul sau.
Au fost adus un usor upgrade al pachetului aerodinamic, astfel ca Cx-ul a scazut de la 0,26 la 0,24 in cazul lui Q8 e-tron Sportback. Masina masoara 4,91 metri lungime, 1,94 metri latime, cu ampatament de 2,93 metri si un portbagaj de 569 litri la Q8 e-tron si 528 litri la Sportback.
Sunt disponibile doua versiuni de baterie, ambelke cu capacitati respectabile: 89 kWh si 106 kWh, astfel ca autonomia poate varia, in functie de versiune, de la 452 km la 600 km (pentru 55 e-tron Sportback).
Ca si motorizari, se pleaca de la 340 CP si 664 Nm (50 e-tron), urmand 408 CP si 664 Nm (55 e-tron) si topul SQ8, cu 504 CP si 973 Nm. Incarcatorul de bord poate primi pana la 11 kW in curent alternatic, dar optional se poate alege de 22 kW. De asemenea, pentru a oferi o experienta de condus cat mai buna, toatele modelele Q8 e-tron sunt echipate cu suspensie pneumatica, cu garda variabila pe o inaltime de 7,6 cm si servoasistare paramatrica. Datorita folosirii materialelor sustenabile si a energiei din surse ecosustenabile, modelele Q8 e-tron destinate Europei si SUA indeplinesc certificarea carbon neutral.