
Zilele lui Audi R8 sunt numarate iar modelul de inalta performanta nu mai are mari sanse sa traiasca cat sa prinda o a treia generatie.
Cum vanzarile modelului R8 nu au fost niciodata spectaculoase, Audi se gandeste ca elimine modelul pana la finele acestui deceniu. Vestea si mai drastica este ca Audi nu va elimina doar modelul R8, ci si succesorul lui R8 E-Tron.
In plus, marca premium germana a renuntat si la proiectul cu nume de cod Scorpion, despre care s-a spus ca ar fi un nou supercar. Pana atunci, noul motor V6 de 2.9 litri, care a debutat pe RS5 Coupe si RS4 Avant cu 470 cai putere, va debuta si in gama lui R8 ca o versiune entry-level incepand din 2018.
Daca planurile pentru supercaruri par sa iasa de sub incidenta forului decizional de la Ingolstadt, planurile pentru vehicule electrice sunt din ce in ce mai clare. Audi lucreaza la propia versiune a lui Porsche Mission E, primul model electric de lux din cadrul grupului VW.