Noul BMW M2 este, asa cum era de asteptat, o masinarie cu mecanica “pura” inclinata spre performanta raw si placerea pilotajului. Echipat cu motorul de 3 litri benzina, biturbo, dezvolta 460 CP la 6.250 rpm si 550 Nm intre 2.650 – 5.870 rpm, livrati exclusiv puntii spate, prin intermnediul unui diferential autoblocant. In plus, se poate configura si cu tramsmisie manuala, optionala celei automate Steptronic cu 8 trepte, cu care vine in standard. Face prima “suta” in 4,1 secunde (4,3 sec. cu manuala) si atinge 200 km/h in 13,5 secunde (14,3 sec. cu manuala).
Transmisia automata are softul modificat pentru M2, astfel ca in modul manual, cand se ajunge la turatia maxima limita cutia nu schimba treapta urmatoare. De asemenea, mentinand trasa padela de la volan se pot face retrogradari multiple. De cealalta parte, transmisia manuala are Gear Shift Assistant, care face dubla debreiere in retrogradare (pentru placerea de a se juca cu pedalele, soferul poate dezactiva aceasta functie).
M2 are in standard suspensia M, cu amortizoare controlate electronic, servoasistare M Servotronic parametrica, sistem de franare M Compound, anvelope fata 275/35 R19 si spate 285/30 R20. Optional, pachetul M Race Track include plafon din carbon (mai usor cu 6 kg), anvelope semi-slick, scaune M Carbon (-10,8 kg) dezactiveaza limitarea vitezei maxime de 250 km/h (masina ajunge la 285 km/h).
La interior isi face aparitia plansa de bord curbata (BMW Curved Display), formata din display-ul de 12,3 inci al instrumentarului de bord, respectiv cel de 14,9 inci pentru sistemul de infotainment BMW 8. Grafica si informatiile oferite au primit, cum era de asteptat, persnalizare M, cu anumite functii dedicate lui M2, precum Shifts Lights, M Drift Analyzer si M Laptimer. Optional se poate adauga un head-up display specific M, cu grafica predefinita Road, Sport si Track.
BMW M2 poate fi comandat in cinci culori exterioare, dintre care doua (Zandvoort Blue si Toronto Red) sunt dedicate exclusiv modelului.