
Vânzările automobilelor BMW Group au atins un nou maxim pentru luna iulie, cu un total de 163.959 automobile livrate la nivel mondial, o creştere de 7,6% faţă de aceeaşi lună a anului trecut (2013: 152.351).
Vânzările globale faţă anul anterior sunt şi ele la un nou nivel record, cu 1.184.170 de unităţi livrate clienţilor în primele şapte luni ale anului (2013: 1.106.852 / +7,0%).
„Suntem încântaţi să vedem că rezultatele excelente ale vânzărilor din prima jumătate a anului continuă şi în iulie”, a declarat Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. Vânzările globale ale automobilelor mărcii BMW au crescut cu 8,4%, la 139.399 de unităţi, în iulie (2013: 128.596), ceea ce a făcut ca totalul anual să fie de 1.025.747 de automobile – prima dată când brandul a vândut peste un milion de maşini într-o perioadă aşa scurtă din an (2013: 932.823 / +10,0%).
Volumul vânzărilor MINI se află peste nivelul de anul trecut, ceea ce a permis obţinerea celui mai bun record pentru luna iulie. Un total de 24.259 de automobile au fost livrate clienţilor în lumea întreagă (2013: 23.515 / +3,2%), iar această tendinţă pozitivă este de aşteptat să continue şi în cea de-a doua jumătate a anului.
Principalul model al mărcii, MINI Hatch, a înregistrat o creştere de 22,3% a vânzărilor pentru cea de-a treia generaţie în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, un total de 11.970 de unităţi fiind livrate în iulie (2013: 9.785). Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, au fost vândute 156.154 de automobile MINI (2013: 172.314 / -9,4%).