BMW si Brilliance vor lansa noul sub-brand Zhi Nuo, care va incepe activitatea doar in China dar se va extinde si in afara tarii asiatice.
Producatorii auto continua sa faca investitii pe pietele aflate in dezvoltare, asa cum este in principal China, iar nasterea unor noi sub-branduri pare sa fie la ordinea zilei in ultima perioada.
Potrivit unor rapoarte venite din China, BMW si partenerul local Brilliance vor forma un nou sub-brand intitulat Zhi Nuo (The Promis; Promisiunea – n.r.). Cel mai probabil, noua entitate se va baza pe unele dintre actualele modele BMW sau pe unele mai vechi, ca o baza pentru o dezvoltare proprie in viitor.
Zhi Nuo ar putea sa-si faca debutul in zilele urmatoare, la Salonul Auto de la Shanghai, si va incepe aventura pe piata auto alaturi de o generatie mai veche a lui Seria 3, probabil E90, si noul X1, conform primelor informatii existente.
Noul sub-brand BMW are in plan sa-si extinda afacerea in afara granitelor Chinei, insa in acest moment nu se stie exact unde anume.
Robert Gherghe
robert@voom.ro