HighlightStiri

BMW M5, facelift pentru performanta

De 27 august 2020septembrie 4th, 2020No Comments
;;;;;;;;;;;;;;

Dupa ce cu putin timp in urma BMW a prezentat faceliftul Seriei 5,  a venit momentul pentru M5 sa treaca prin procesul de restilizare. Calandrul, farurile, stopurile, barele de protectie sunt modificate. Pentru M5 Competition, negrul si elementele cu tenta intunecata sunt noul leitmotiv al acestui M5.

Capota este acum din aluminiu, plafonul din fibra de carbon, farurile au primit sistemul Dynamic Laser Matrix Beam, terminatiile esapamanetului sunt noi, difuzorul spate este mult mai agresiv, iar caroseria poate fi vopsita in cinci culori noi. Jantele de 20 de inci sunt, de asemenea, noi. 

Motorul este acelasi V8 de 4.4 litri, ce dezvolta 600 CP pentru versiunea “normala” si 625 CP pentru M5 Competition. Cuplulmaxim este identic pentru amandoua versiunile, 750 Nm pe o plaja intre 1.800 – 5.600 rpm (5.860 rpm la Cometition). Cifrele sunt exceptionale, 3,4 sec. pentru 0-100 km/h si 11,1 sec. pana la 200 km/h pentru M5, respectiv 3,3 sec. si 10,8 sec. pentru Competition. 

In cazul lui M5 Competition, suspensia a primit imbunantiri, amortizoarele fiind imprumutate de la M8 Gran Coupe. Tot de la M8 provin butoanele de pe consola centrala de la care se comanda modurile de condus Efficient, Sport si Sport+. Sistemul de tractiune integrala M xDrive cu Diferential M Active a primit la randul sau un update, iar posibilitatea ca soferul sa aleaga intre o tractiune integrala si una spate ramane in continuare una dintre particularitatilelui BMW M5. Optional sistemului de franare standard M Compound cu discuri perforrate si ventilate, se ofera si frane ceramice, care economisesc 23 kg din masa masinii.

Share