
In contextul situatiei actuale si pentru a sustine mobilitatea clientilor, BMW Group Romania a luat decizia extinderii automate gratuite pana la 31 mai a tuturor programelor de garantie si service (inclusiv Basic service inclusive, service inclusive sau Repair inclusive) care ar fi trebuit sa expire dupa 16 martie. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitarile de kilometri raman neschimbate in acest caz. Astfel, clientii au posibilitatea sa pregateasca iesirea din garantie si sa faca noi programari in service pentru verificari ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme.
Programul de preluare si predare a automobilelor de la/la client, fara contact, initiat saptamana trecuta, se bucura de un succes deosebit. Deja au fost oferite 59 de servicii de transport in primele cinci zile, cu o crestere importanta pe final de saptamana, pe masura ce serviciul este tot mai cunoscut si apreciat de clienti. Daca pentru luni si marti se inregistrau 5, respectiv 4 comenzi, numarul a crescut la 14, 20, respectiv 16 pentru zilele de miercuri-vineri.
Inca din februarie 2019 a fost lansat si devizul de service digital insotit de explicatii video personalizate. Alaturi de programul de preluare si predare a automobilelor fara contact, clientul poate beneficia de servicii complete de service fara a mai fi nevoie sa se deplaseze personal. In acelasi timp, programarea in service a devenit mai simpla prin platforma online, de asemenea lansata anul trecut. aceasta poate fi accesata din paginile web ale atelierelor de service sau din aplicatia BMW ConnectedDrive, disponibila atat pentru Apple, cat si Android. Din aceasta luna, ca functionalitate noua integrata in aplicatie, apelarea serviciului de asistenta Mobile Care comunica automat pozitia masinii, pentru a facilita interventia sau preluarea masinii pe platforma, in caz de defectiune sau accident.