
Skyfall ar putea fi la fel de bine numele unui model, de ce nu al unui Aston Martin?
Bond-ul lui Sam Mendes (regizorul) si Daniel Craig (James Bond) poate fi numit cel mai bun film din istoria de 50 de ani a agentului 007. Pentru ca este. Daniel Craig a convins lumea inca de la Quantum of Solace ca asa trebuie sa arate un agent MI6 iar Sam Mendes a facut deja inconjurul lumii cu al sau superb American Beauty pentru a fi credibil la un nou James Bond.
Chiar si in aceasta combinatie, ultimul James Bond ramane un film Bond, departe de perfectiune. Dar Skyfall nu este doar un purgatoriu personal cu rol terapeutic, ci si un blockbuster unde politica de product placement a atins un nivel nemaiintalnit.
Iar in ceea ce priveste iubirorii de masini, Skyfall este mai mult decat generos, asa cum generoase au fost si contractele platite de catre constructorii de masini. Dar sa vedem la ce va puteti astepta…
Actiunea incepe intr-un bazar (in Bazarul) din Istanbul cu o urmarire si doua masini: un Land Rover generatie veche si un Audi nou-nout. Sarim repejor pe trenul unde trei VW Beetle sunt distruse fara mila de agentul 007, insa cu mentiunea brandului in dialog – pare destul pentru 3 amarate de Broscute si o suma frumusica in contul francizei – dupa care ajungem la Londra si luam contact cu masina oficiala a MI6-ului: Jaguar. Contractul cu Land Rover nu s-a incheiat aici, pentru ca insusi 007 pune mana pe un Range Rover filmat din toate unghiurile, dar adevarata dragoste a producatorilor ramane Aston Martin.
Si pentru ca Bond se intoarce la “old fashion” nu era mai nimerit decat sa vedem cum 007 pleaca in cautarea Skyfall-ului la bordul unui superb DB5 pe care -spoiler alert- il distruge.