Stiri

Bridgestone isi prezinta inovatiile la Salonul Auto de la Frankfurt

De 8 septembrie 2015No Comments

1-MainCover

Cea mai mare companie producătoare de anvelope şi cauciuc din lume revine la IAA cu o gamă impresionantă de anvelope şi tehnologii inovatoare, oferind soluții la cele mai importante nevoi ale industriei: eficiență, sustenabilitate şi siguranță.

Eficienţa noilor anvelope cu tehnologia ologică

Standul Bridgestone (Sala 8, Stand D03) oferă vizitatorilor un prim-plan al anvelopelor revoluționare Ecopia EP500 echipate cu tehnologia ologică, special create pentru a echipamașina electrică BMW i3. Tehnologia ologică concepută de Bridgestone, aplicată pentru prima dată pe mașinile BMW, valorifică sinergiile unei anvelope cu diametru mare şi un design îngust al benzii de rulare pentru a oferi o eficiență sporită a aerodinamicii şi rezistență la rulare, livrând în același timp o aderență îmbunătățită.

Siguranța tehnologiei Run-Flat

În materie de siguranță, Bridgestone expuneultimagenerație de anvelope dotate cu tehnologia Run-Flat (RFT). Bridgestone este pionier în domeniul tehnologiei Run-Flat, dezvoltând echipamente originale şi anvelope de rezervă ce oferă conducătorilor auto un mecanism accesibil şi posibil salvator de vieți pentru a face față unei pierderisubite de presiune.

Soluții sustenabile

Cu privirea îndreptată spre viitor, Bridgestone prezintă noul său concept de anvelope Air Free (non-pneumatice), care au scopul de a asigura mentenanță redusă şi de a livra o soluție sustenabilă „cradle to cradle” (reciclare regenerativă) care maximizează potențialul de reciclare a anvelopelor uzate şi a altor resurse.

Standul Bridgestone se remarcă şi prin expunerea unui vehicul complet electric: World Solar Car realizat de Universitatea Kogakuin (Japonia) care a participat la competițiaWorld Solar Challenge,organizată de Bridgestoneîn 2013 în Australia. Bridgestone este principalul sponsor al acestui eveniment care încurajeazăinovația şi progresul în dezvoltarea unor mijloace de transport sustenabile, atrăgând 40 de echipe din 23 de țări la edițiadin 2013. Programul continuă cu ediția 2015, programată în luna octombrie.

Rezultate de top la testele anvelopelor

De asemenea, standul Bridgestone include şi produsele reprezentative ale gamei actuale Premium, precum anvelopele sport Potenza S001 pentru mașini de înaltă performanță, care vor fi instalate pe Lexus LFA, expusă în stand. Această super mașină a forțat limitele performanțeiîn cadrul cursei de pe pista Nurburgring, fiind perfect compatibilă cu familia Potenza!

Alte produse expuseinclud anvelopele pentru autoturisme Turanza T001, Dueler H/P Sport şi noile anvelope experte de iarnă, Blizzak LM-80 EVO pentru mașini SUV şi Blizzak LM001 – recunoscute ca fiind în topul categoriei din care fac parte de către Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC). La ultimul test realizat pe anvelopele de iarnă, ADAC a clasat Blizzak LM001 pe a doua poziție în topul general, dar în fațacelorlalte produse din aceeași gamăpentru cea mai bună aderență pe carosabil umed, primind astfel mult doritul calificativ „foarte recomandat”.

Firestone revine

Pentru prima dată după mulţi ani, Bridgestone urează bun venit la standul de la Frankfurt brandului Firestone. Invitatul special este Indycar cu o performanță de 320 kph echipată cu anvelopele de cursă Firehawk – simbol al dominației Firestone în întrecereaautomobilistică Indycar desfășurată în SUA. De la câștigarea cursei de inaugurare a evenimentului Indy 500 în 1911, Firestone a obținutmai multe victorii decât celelalte anvelope rivale împreună, în cadrul acestui eveniment!

Astăzi, cu un nou pachet extrem de competitiv de produse, Firestone revine puternic pe segmentul european de anvelope cupreț mediu, beneficiind de sprijinul Corporației Bridgestone ca membru cheie al strategiei Bridgestone multi-brand. Laexpoziția de la Frankfurt sunt expuse anvelopele Firestone Destination HP pentru SUV şi Firestone Multiseason, noile produse de performanțăla nivel european pentru orice anotimp.

Siguranța: în centrul strategiei Bridgestone

Numitorul comun ce caracterizează toate produsele Bridgestone expuse în cadrul IAA este siguranța. În calitate de lider global la nivelul industriei, Bridgestone consideră că trebuie să preia conducerea în ofensiva pentru siguranță rutieră sporită,susținând acest concept cu o campanie multi-dimensionlă şi investiții masive în noile tehnologii de siguranță. Standul de la Frankfurt sprijină acest demers, prezentând elemente vizuale de la campania internațională implementată de Bridgestone,amintindu-le conducătorilor auto că anvelopele lor sunt singurul sistem de siguranță al vehiculului care atinge carosabilul.

Share

Leave a Reply

two + 15 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373