![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/08/BYD-Seal.jpeg)
Modelul chinezilor este produs pe o platforma proprie a companiei BYD si are 4,8 metri lungime, 1,8 metri latime si 1,4 metri inaltime. Este cu doar cati cm mai mare decat Tesla Model 3 cu care concureaza direct. Si ampatamentele sunt asemanatoare, BYD Seal avand 2.920 mm, cu 45 mm mai mult decat modelul american.
Sunt disponibile doua baterii, cu 61,4 kWh in versiunea de baza si 82,5 kWh pentru varful gamei. Prima verasiune are tractiune spate, 204 CP, realizeaza 0-100 km/h in 5,7 secunde si anunta o autonomie de 550 km. Pentru bateria de 82,5 kWh sunt oferite o versiune long-range cu tractiune spate, 310 CP si autonomie de 700 km, respectiv un dual-motor, cu putere totala de 525 CP, 3,8 secunde pentru prima suta de km/h si autonomie de 650 km.
Sistemul de incarcare al masinii permite absorbtia a 110 kW in cazul bateriei mici si pana la 150 kW pentru cea de capacitate mai mare. Primele tari europene in care vor debuta vanzarile la sfarsitul acestui an sunt Germania si Suedia. In China, pretul versiunii de baza este echivalentul a 32.210 euro.