Stiri

Cadillac are un nou logo

De 15 ianuarie 2014No Comments

Introducerea noului ATS coupe va marca sfarsitul actualei sigle Cadillac, marca de lux a grupului GM. Astfel, dupa 14 ani, Cadillac trece la noua sigla, una revizuita fata de varianta actuala.

Sigla marcii americane a luat nastere  in secolul 18, fiind folosita ca o emblema de haina de exploratorul Antoine de la Mothe Cadillac, fondatorul orasului Detroit in 1701. In istoria de 112 ani a marcii Cadillac au fost nu mai putin de 38 de variante de logo, unele cu coroana de lauri, altele fara. Noua emblema Cadillac, care va debuta pe masini de la jumatatea acestui an, va lepada coroana de lauri pentru a aduce un mesaj simbolic al unei noi imagini, una mai moderna.

Noul blazon Cadillac a plecat de la ideea evolutiei prin care lumea trece si exprima prin limbajul sau actualul limbaj de design pe care marca americana de masini l-a ales.

Andrew Smith, director de design la Cadillac, spune ca blazonul traditional ramane important pentru companie, mentionand ca noua sa forma isi trage radacinile din trecut, fiind practic personalizat pentru noile vremuri si noua imagine a masinilor Cadillac. Forma iconica a blazonului si paleta de culori au fost mentinute iar grilajul geometric este identic cu blazonul lui  Antoine de la Mothe Cadillac.

Share

Leave a Reply

15 − one =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373