
Povestile emblemelor auto sunt la fel de interesante precum legendele nascute de unele modele pe care marile marci le-au creat de-a lungul timpului.
Printre exemplele cele mai notabile stranse in adevarate istorii personale se numara emblema BMW nascuta din rotatia unei elice de avion, Calutul Cabrat al celor de la Ferrari sau blazonul nobiliar al celor de la Porsche.
Baietii de la Carfection au incercat sa puna cap la cap povestea logo-ului McLaren, nascut oficial din ideea de aerodinamica si testele in tunelul de vant, insa cum McLaren are in orginile sale ADN-ul unei echipe de Formula 1, identitatea logo-ului pare sa fie un pic diferita.
Mai precis, el s-a nascut din doua reprezentari celebre: o evolutie la emblema marcii de tigarete Marlboro si o reprezentare a pasarii Kiwi. Compania de tigarete este pana la urma motorul identitatii primordiale al brandului McLaren, aducand laolalta pe Ron Dennis si Bruce McLaren pentru crearea unei echipe de Formula 1.
Cum dupa ani, Marlboro paraseste McLaren si devine sponsorul principal la Ferrari, nimeni de la McLaren nu mai admite astazi ca actuala emblema este de fapt o evolutie a celebrului logo de pe pachetele de tigari. Povestea este explicata in video-ul de mai jos!