

Chiar daca va fi disponibila in Europa in toamna lui 2022, cea de-a 11-a generatie Honda Civic, versiunea pentru Batranul Continent, a fost deja aratata in trei fotografii oficiale. Cu un design mai clasic fata de actuala generatie, aceasta va fi disponibila doar in caroserie cu cinci usi, liftback. De altfel, treimea spate este mult schimbata, cu luneta foarte inclinata, consola generoasa si un al treilea geam lateral de dimensiuni apreciabile.

Honda a pastrat insa si o tenta sportiva, prin difuzorul posterior si cele doua evacuari din extreme. Partea anterioara a renutat la agresivitatea sportiva, fiind desenata mai fin si mai simplist. Procentajul suprafetei vitrate a crescut, iar acest detaliu este foarte vizibil din profil, dar si din treimea fata, observandu-se montantii A extrem de subtiri. Instrumentarul de bord digital este nou, iar ca si comenzi clasice au ramas doar cele aferente sistemului de climatizare.

Noul Civic va fi oferit exclusiv cu propulsie hibrida, urmand sa devina cel mai recent model care va dispune de sistemul e:HEV si care va contribui la indeplinirea obiectivului de a avea intreaga gama de modele de masa, electrificata pana in 2022. Sistemul e:HEV consta intr-un motor cu benzina i-VTEC, in combinatie cu doua motoare electrice compacte. Sistemul e:HEV include trei moduri de condus interschimbabile, selectate automat in functie de cerintele de drum. De asemenea, sunt si trei moduri de rulare – Sport, Normal si Econ -, in timp ce accelerare si decelerarea cu o singura pedala pot fi selectate prin modul de conducere suplimentar B. In acest caz experienta de condus este asemanatoare cu cea a unei masini 100% electrice.
De la lansarea sa in 1972, Honda Civic a fost vanduta in peste 27 de milioane de unitati, in 170 de tari.