Stiri

Cea de-a treia generatie Mini se lanseaza astazi

De 18 noiembrie 2013No Comments

Noua generatie Mini are la baza platforma BMW UKL1 si ne promite o scadere in greutate fata de generatia precedenta, in ciuda dimensiunile exterioare care au crescut usor.

Designul noii generatii nu se indeparteaza prea mult de linia adoptata pana acum, insa are acea nota de ”prospetime” care face ca noul Mini sa fie mai atragator decat celelalte.

Diferentele notabile se gasesc insa sub capota, unde pentru prima oara va fi montat un motor cu trei cilindri. Cu o cilindree de 1,5 litri, acesta dezvolta 136 CP si va fi oferit ca motorizare de intrare in gama. Pentru inceput, oferta va include si un propulsor cu patru cilindri si cilindree de doi litri, care produce 192 CP si este destimat modelului Mini Cooper S, urmand ca ulterior sa-si faca aparitia si veriuni mai performante.

Singurul motor diesel ce va echipa noua generatie Mini beneficiaza de injectie directa de combustibil si common-rail pentru a produce 116 CP si 270 Nm dintr-o cilindree de 1,5 litri. Cu acest motor, Mini este capabil sa atimga 100 km/h in 9,2 secunde si o viteza maxima de 205 km/h, in timp ce valorile consumului de combustibil reusesc sa atimga cel mai scazut nivel de pana acum cu o medie de 3,6 l/100 km. Constructorul ne spune ca acesta este cu 6% mai eficient fata de vechiul propulsor de 1,6 litri.

Toate versiunile de motorizare sunt disponibile cu sistem start/stop si pot fi cuplate la noua generatie de transmisii cu sase trepte manuale si automate dezvoltata de constructorul britanic.

Deasemenea, noul Mini aduce cateva nouati in segmentul “mini-premium”, cum ar fi farurile cu LED sau Dynamic Damper Control.

{gallery}Mini{/gallery}

Share

Leave a Reply

18 − 4 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373