

De parca BMW X7 M50i nu era indeajuns de puternic, rapid si impunator, Alpina vine cu o versiune si mai dramatica a imensului SUV bavarez. Motorul V8 de 4.4 litri a primit 91 CP in plus pana la valoarea de 621 CP. Este cel mai puternic Alpina din gama si daca mai adaugam si cuplul maxim de 800 Nm avem imaginea unei masini care nu stie ce inseamna plafonarea la o anumita turatie sau viteza. De altfel viteza maxima a trebuit sa fie totusi limitata la 290 km/h, in vreme ce acceleratia 0-100 km/h se face in 4,2 secunde.
La nivelul suspensiei a fost modificat totul din radacini, pentru a oferi ceea ce Alpina anunta a fi o “agilitate fara egal”. Puntea spate a devenit directoare, amortizarea se face pneumatic si are noi setari, plus a aparut o bara antiruliu activa. Suspensia pneumatica permite mai multe valori ale garzii la sol: in modul Sport si la viteze de peste 160 km/h masina coboara cu 20 mm, iar in Sport+ cu inca 20 mm, pana la nivelul minim permis.

Din punct de vedere vizual, Alpina XB7 aduce elementele specifice intregii game, cu spoilere supradimensionate, patru evacuari, un nou difuzor posterior, etriere Brembo albastre si, bineinteles, titulatura Alpina inscrisa pe spoilerul frontal. In standard sunt oferite jante de 21 de inci, iar optional se pot alege de 23 de inci in layoutul traditional Alpina, cu 20 de spite, finisate Anthracite Grey.

Interiorul este similar cu al unui BMW X7 standard, aducand diferit un controller din sticla pentru sistemul iDrive, volan modificat, multe logo-uri Alpina si o tapiterie specifica, din Alcantara. Optional, plafonul poate fi comandat sub forma unui panou cu 15.000 de LED-uri, in genul celui pe care il ofera Rolls-Royce.
Alpina XB7 se poate comanda deja in Germania, la un pret de 155.000 euro.