Beijing Automotive Group si-a stabilit ca target, vanzari de 400.000 unitati pe pietele din afara Chinei pana in 2020. Pentru a realiza acest lucru, grupul chinez intentioneaza sa achizitioneze un producator auto european cu o imagine buna si un brand celebru.
BAIC are in vizor trei posibili candidati si doreste sa faca achizitia cat mai repede, cat economia europeana inca se afla in zbatere. Planul chinezilor este sa exporte masini in Europa prin intermediul retelei de dealeri pe care o vor achizitiona odata cu constructorul. BAIC nu se afla la prima experienta in afara Chinei.
Producatorul din Beijing a utilizat platforma unui Saab pentru sedanul Senova (foto) iar in tara natala construieste automobile alaturi de Hyundai si Daimler. BAIC a reusit sa vanda 2,1 milioane de masini anul acesta, dar planuieste sa-si extinda productia cu inca 70% pana in 2015. Mai mult, doreste sa construiasca un vehicul global de inalta clasa pana in 2025.
Pentru a ajuta la imaginea brandului, compania l-a angajat recent pe designerul Leonardo Fioravanti, fost la Ferrari.