TehnologieSpecial

Cinci producatori japonezi de automobile vor colabora pentru tehnologiile de conectivitate

De 30 aprilie 2021No Comments

Daihatsu, Mazda, Suzuki, Subaru si Toyota au ajuns la un acord pentru a dezvolta impreuna specificatii tehnice pentru sistemele si dispozitivele de comunicatii de ultima generatie ale vehiculelor. De asemenea, cei cinci producatori vor promova utilizarea cotidiana a modelelor de comunicatii, profitand de serviciile conectate pentru a face legatura intre automobile si societate cu scopul de a crea noi valori si servicii, care sa fie standardizate pentru furnizarea timpurie a unor servicii mai sigure si mai satisfacatoare. 

In domeniul CASE (conectat, autonom/automat, partajat si electric), despre care se spune ca aduce transformari majore in industria auto, se fac progrese rapide in domeniul conectivitatii. Producatorii individuali de automobile dezvolta in mod independent dispozitive de comunicatii pentru vehicule si, chiar si in cazurile in care sunt furnizate aceleasi servicii conectate, cum ar fi functiile de operare la distanta, fiecare companie adopta o abordare diferita in ceea ce priveste dezvoltarea si implementarea resurselor relevante.

Ca raspuns la aceste circumstante, companiile pot oferi clientilor servicii conectate mai sigure si mai convenabile cat mai curand posibil, prin pozitionarea dezvoltarii dispozitivelor de comunicatii ale vehiculelor, care sunt functii de baza ale masinii conectate, ca domeniu cooperativ.

In acest moment, Suzuki, Subaru, Daihatsu  si Mazda, in timp ce incorporeaza noile tehnologii in tehnologiile de comunicatii de baza ale vehiculelor dezvoltate de Toyota, vor construi impreuna sisteme pentru masinile conectate de ultima generatie cu specificatii comune de conectare de la vehicule la retele si la centrele de comunicatii ale vehiculelor.

Astfel, prin stabilizarea continua a calitatii comunicarii dintre vehicule si centrele de comunicare, va fi posibila oferirea de servicii conectate mai convenabile clientilor, cum ar fi apeluri mai clare intre clienti si operatori si viteze de conectare mai rapide. In acelasi timp va fi posibila reducerea dificultatilor de dezvoltare ale fiecarei companii participante si simplificarea functionarii sistemului si upgrade-urile de versiuni care includ functii noi suplimentare, optimizand astfel resurse precum facilitatile si personalul.

Share