HighlightStiri

Citroen, crestere in Romania

De 28 ianuarie 2020No Comments

Citroën a inregistrat cel de-al saselea an de expansiune in Romnia, cu o crestere de 31% a vanzarilor intr-o piata auto ce a evoluat cu 21% fata de anul 2018. Citroën a vandut 3.400 de unitati în 2019, din care 89% autoturisme si 11% vehicule utilitare. Aceasta crestere a fost sustinuta de cele trei modele de referinta, care au un succes mare si in Europa – Citroën C3, Citroën C3 Aircross si Citroën C5 Aircross.

Citroën C3 este un succes comercial in Romania cu o crestere de 32,86 % in 2019. Modelul ocupa locul 6 in clasa B. Citroën C3 Aircross si-a consolidat pozitiaîn categoria B SUV Mainstream cu o  crestere  de 55.32% a vanzarilor in 2019, clasandu-se astfel pe locul 9 in segment. Noul Citroën C5 Aircross lansat in Romania la jumatatea lunii aprilie 2019 a castigat pana la sfarsitul anului o cota de piata de 2.2% in segmentul sau, cu un total de 484 de unitati vandute in 2019. Segmentul C-SUV este cel mai mare segment de turisme, in crestere cu 27% versus 2018.

La nivel european, in 2019, Citroën a continuat expansiunea pentru cel de-al optulea an consecutiv, cu vanzări record de 835.000 de unitati in Europa si o cota de piata de 4,7%. Anul 2020 va marca tranzitia catre electrificarea marcii Citroën. Prima versiune electrificata se va lansa in a doua parte a anului 2020. Incepand cu noul C5 Aircross SUV Hybrid, toate noile modele vor avea o versiune electrificata, dovada a angajamentului Citroën de a electrifica 100% marca pana in anul 2025. 

 

 

Share

Leave a Reply

two × five =